Nowa era innowacji
Tytuł oryginału : "New age of innovation : driving cocreated value through global networks,".
Autor: Prahalad, C. K.
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji,
nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | C. K. Prahalad, M. S. Krishnan ; przekład Adam Szeworski. | ||||||||
Hasła: | Innowacje - zarządzanie Podręczniki Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. | ||||||||
Opis fizyczny: | 210, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Tytuł oryginału : "The new age of innovation : driving cocreated value through global networks" 2008. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Innowacje - zarządzanie | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 50.220
Numer inw.: 50220
Dostępność: tylko na miejscu