Niqczemni : [Gra planszowa] : szaleni naukowcy
Autor: Vaccarino, Donald X
Nieśmiertelność. Dla wielu ludzi oznacza to bardzo długie życie. Ale dla Ciebie to coś więcej. Chcesz, aby Twoje dokonania były największymi osiągnięciami w dotychczasowej historii świata zarówno na płaszczyźnie technicznej, jak i artystycznej. Pragniesz pozostawić nieprzemijający ślad w annałach ludzkości. A w tym celu potrzebujesz zasobów. Podbicie świata powinno rozwiązać ten
problem. Ale nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł. Inni szaleni naukowcy również knują, jak podbić świat. To tak bardzo ludzkie: rozwijać naukę i dążyć do potęgi. W laboratorium nie rządzą przecież myszy. Ale dla Ciebie inni uczeni to również banda strachliwych gryzoni, którym pokażesz, gdzie ich miejsce. Gracze wcielają się w szalonych naukowców zamkniętych w swych tajnych laboratoriach i próbującym podporządkować sobie świat za pomocą niesamowitych wynalazków. Ich konstruowanie wymaga badań, ciężkiej pracy oraz szpiegostwa. Gracze podejmują decyzje jednocześnie i nieraz zaskakują się nawzajem swoimi działaniami. Ale trafne przewidywanie kolejnych ruchów innych szalonych naukowców może okazać się bardzo opłacalne! nIQczemni to prosta gra, w której gracze zagrywają karty akcji, a następnie rozpatrują je równocześnie. Mają do wyboru: dającą im fundusze Pracę, badania które pozwalają uzyskać nowe koncepcje wynalazków aby móc je w kolejnych turach konstruować, szpiegostwo, które pozwala na czerpanie zysków z akcji innych graczy. Cała rozgrywka trwa około 30 minut i z racji rozgrywanych symultanicznie akcji nie zmienia się zbytnio w zależności od ilości graczy - a może w nią zagrać od 2 aż do 6 osób!Ogromną zaletą gry jest 36 kart Konwersji. W każdej grze wykorzystywane są dwie karty, które zmieniają obowiązujące reguły. Dzięki temu w każdej grze znajdziesz nową łamigłówkę do rozwiązania albo po prostu zmieni się sposób rozgrywki, forma stosowania Wynalazków lub metoda najbardziej efektywnego wykorzystania swoich szpiegów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | autor Donald X. Vaccarino; ilustracje Tatiana Majfat; tłumaczenie Tomasz Lanczewski; opracowanie graficzne i DTP Cezary Szulc. |
Hasła: | Gry i zabawy umysłowe Gry planszowe |
Adres wydawniczy: | Warszawa : FoxGames, 2016. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Czas gry: 30 min. Liczba graczy: 2-6. Zawartość gry: plansza, 30 pionków szpiegów, 36 kart konwersji, 64 karty wynalazków, 24 karty akcji, 90 monet, instrukcja. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Twórcy: | Lanczewski, Tomasz. Tłumaczenie Mahfat, Tatiana. Ilustracje Szulc, Cezary. Ilustracje |
Przeznaczenie: | 10+.Nieodpowiednia dla dzieci w wieku poniżej 3 lat (małe elementy - ryzyko zadławienia). 10+.Nieodpowiednia dla dzieci w wieku poniżej 3 lat (małe elementy - ryzyko zadławienia). |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
BD nr LIV
ul. Ludowa 4
tel. 22 851 64 24