Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Autor: Pilarczyk, Bogna
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania
ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz. | ||||||||||||||
Hasła: | Marketing ekologiczny Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa Wolters Kluwer Polska, 2010. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 260 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 249-253. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2010 r. | Twórcy: | Nestorowicz, Renata. | Powiązane zestawienia: | Żywność ekologiczna | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 50.161
Numer inw.: 50161
Dostępność: tylko na miejscu