Jak mówić by nas słuchano
Autor: Majewska-Opiełka, Iwona.
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego Iwona Majewska-Opiełka tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat pozytywnej komunikacji. W jej najnowszej książce znajdziesz rzetelną, podaną w przystępny sposób wiedzę na ten temat, która sprawi, że twoje relacje z drugim człowiekiem będą pełniejsze. Świetna książka o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi
ludźmi. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę Czytelnika na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Książka ta to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje umiejętności oratorskie, na przykład dla szkoleniowców czy wykładowców.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Iwona Majewska-Opiełka. | ||||||||||||||
Hasła: | Komunikacja społeczna Prezentacje i wystąpienia Retoryka Poradnik Psychologia Socjologia i społeczeństwo | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie 2. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 176 stron : ilustracje ; 20 cm. Uwagi: | Na okładce : Psychologia pozytywnej komunikacji. Bibliografia na stronach [175]-176. | Forma gatunek: | Książki . Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Psychologia | Socjologia i społeczeństwo Powstanie dzieła: | 2010 r. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja społeczna | Prezentacje i wystąpienia Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Majewska-Opiełka, Iwona
Iwona Majewska-Opiełka ur. 25 lipca 1954 w Ciechanowie – psycholog, autorka poradników. Ukończyła studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego 1980 oraz kursy z psychologii i zarządzania na kanadyjskich uczelniach. Od 1990 zajmuje się szkoleniem i doradztwem zawodowym coaching. Była współzałożycielką Akademii Sukcesu w Chicago. Przyjeżdżając regularnie do Polski prowadziła zajęcia wspierające skuteczne działanie jednostek i firm. Stworzyła koncepcję rozwoju ludzi i organizacji, dostosowaną do polskich realiów i mentalności, którą nazwała logodydaktyką. W [>>]