Wzornictwo i emocje : dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Tyt. oryg.: "Emotional design : why we love (or hate) everyday things,".
Autor: Norman, Donald A.
Wzornictwo i emocje - opis wydawcyZnakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Odpowiedzialność: | Donald A. Norman ; [tłumaczenie Dorota Skalska-Stefańska]. | ||||||||
Hasła: | Wzornictwo przemysłowe - teoria | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2015. | ||||||||
Opis fizyczny: | 260, [4] s. : il. ; 20 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 241-248. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Wzornictwo przemysłowe | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.299
Numer inw.: 55299
Dostępność: tylko na miejscu