Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys
Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys - opis wydawcyDynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych.Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych,
realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, których celem była identyfikacja i ocena reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys. Oprócz rozważań teoretycznych zawiera także wyniki badań empirycznych, zrealizowanych w małych i średnich przedsiębiorstwach. Pozwoliły one wnioskować o reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys w następujących obszarach, dotyczących: zasobów ludzkich, zasobów informacyjno-komunikacyjnych, zasobów marketingowych, zarządzania strategicznego, modeli współpracy przedsiębiorstw. Ze względu na aktualność problematyki warto zapoznać się ze szczegółowymi rozważaniami, zawartymi w kolejnych rozdziałach niniejszej monografii, do czego serdecznie namawiamy Czytelników.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Anna Skowronek-Mielczarek. | ||||||
Hasła: | 2001- Innowacje - stosowanie - gospodarka - Polska - 21 w. Przedsiębiorstwa małe i średnie - zarządzanie - Polska - 21 w. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2016. | ||||||
Opis fizyczny: | 284 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. | Powiązane zestawienia: | Innowacje – stosowanie | Przedsiębiorstwa małe i średnie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.282
Numer inw.: 55282
Dostępność: tylko na miejscu