Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor: Madryas-Kowalska, Weronika.
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - opis wydawcyPublic relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.
Odpowiedzialność: | Weronika Madryas. | ||||||||
Hasła: | 2001- Hipertekst i hipermedia Public relations | ||||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 2. poszerz. | ||||||||
Opis fizyczny: | 221 s. : il. (gł. kolor.) ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 215-219. | Powiązane zestawienia: | Public relations | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.190
Numer inw.: 55190
Dostępność: tylko na miejscu