Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20161213110033057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej / Marcin Lipowski.
Okładka pozycji Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej

Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej

Autor: Lipowski, Marcin.




Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej - opis wydawcyTechnologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie

kanałÃ³w marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałÃ³w sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie.Niniejsza książka jest efektem pracy w ramach grantu naukowego Narodowego Centrum Nauki nr 2014/13/B/HS4/01612 zatytułowanego "Modelowanie dystrybucji usług w gospodarce sieciowej - okres jego realizacji to lata 2015-2018. Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących zachowania konsumenta w wyborze kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu usługi. W środowisku multikanałowym elementem warunkującym zachowanie konsumenta jest cel kontaktu klienta z usługodawcą - poszukiwanie informacji, zakup. obsługa pozakupowa, rezygnacja.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Marcin Lipowski.
Hasła:Kanały marketingowe
Komunikowanie marketingowe
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska
Usługi - marketing
Adres wydawniczy:Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016.
Opis fizyczny:302 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s.[235]-253.
PowiÄ…zane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Konsumenci (ekon.)
Usługi
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.160
Numer inw.: 55160
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing bankowy : zarządzanie popytem i podażą usług  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy