Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
Autor: Bondos, Ilona
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów - opis wydawcyCelem głównym opracowania było zbadanie i ocena wpływu ceny na decyzje nabywcze konsumentów na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku. Autorka zamierzała przeanalizować znaczenie ceny na tle pozostałych elementów oferty, istotnych z punktu widzenia nabywcy, uzupełniając wnioski informacjami pozyskanymi od reprezentantów strony podażowej. W ramach tak
sformułowanego celu głównego wyodrębniono również cele cząstkowe nawiązujące do takich kwestii, jak identyfikacja czynników ważnych podczas poszukiwania informacji oraz zakupu, postrzeganie różnych poziomów cen przez nabywców i czynników sprzyjających akceptacji ceny, a także ocena podejścia badanych przedsiębiorstw do problemu komunikowania cen potencjalnym nabywcom. Sformułowano również cel praktyczny pracy, jakim było opracowanie modelu optymalnego oddziaływania ceną na nabywców na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku, w wyniku którego ulegnie obniżeniu ich wrażliwość cenowa.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Ilona Bondos. | ||||||
Hasła: | Ceny - polityka Konsumenci (ekon.) Marketing - a ceny | ||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016. | ||||||
Opis fizyczny: | 274 s., [3] k. tabl. złoż. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr., netogr. s. 255-270. | Powiązane zestawienia: | Ceny | Konsumenci (ekon.) Marketing Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.158
Numer inw.: 55158
Dostępność: tylko na miejscu