Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Analiza strategiczna przedsiębiorstwa / Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska.
Okładka pozycji Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Autor: Gierszewska, Grażyna.




Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - opis wydawcyW książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść

sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska.
Hasła:Planowanie strategiczne
Przedsiębiorstwo - ekonomika
Zarządzanie strategiczne
Podręcznik
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2017.
Wydanie:Wydanie V zmienione.
Opis fizyczny:239 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Na stronie redakcyjnej błędny ISBN. Bibliografia na stronach 241-243.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:1994 r.
Twórcy:Romanowska, Maria. (1947- ). Autor

Przeznaczenie:Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Planowanie strategiczne
Przedsiębiorstwo - ekonomika
Zarządzanie strategiczne
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.042
Numer inw.: 55042
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


bookbookbook





Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Analiza strategiczna przedsiębiorstwa  2Okładka książki  Analiza strategiczna przedsiębiorstwa  3Okładka książki  Analiza strategiczna przedsiębiorstwa  4




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy