Nowoczesne wojny informacyjne
Autor: Rajczyk, Robert.
Nowoczesne wojny informacyjne - opis wydawcyAutor ukazuje zjawisko wykorzystania nowych mediów oraz propagandy w celach wspomagania zarówno współczesnych konfliktów międzynarodowych, jak i sporów wewnętrznych. W książce podkreślone zostało znaczenie nowych mediów w agregowaniu społecznego poparcia dla zmian systemowych. Autor poświęca również dużo miejsca dyplomacji cyfrowej jako nowoczesnej metodzie prowadzenia działań
dyplomatycznych, a także państwowym telewizjom informacyjnym pełniącym funkcję narzędzia promocji oraz propagandy zewnętrznej.Książka to wartościowa lektura dla politologów, socjologów, a także psychologów społecznych i polityków. Interesujące wątki znajdą tu również specjaliści z zakresu komunikacji społecznej oraz dziennikarze.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Robert Rajczyk. | ||||||||
Hasła: | Propaganda Środki masowego przekazu - socjologia - 21 w. Walka informacyjna | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2016. | ||||||||
Opis fizyczny: | 166, [2] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Zawiera aneksy. Bibliogr. s. 159-166. | Przeznaczenie: | Dla politologów, socjologów, a także psychologów społecznych i polityków. | Dla politologów, socjologów, a także psychologów społecznych i polityków. Powiązane zestawienia: | Propaganda | Środki masowego przekazu - socjologia Walka informacyjna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.971
Numer inw.: 54971
Dostępność: tylko na miejscu