Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Autor: Jaworowicz, Piotr.
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej - opis wydawcyKsiążka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.Publikacja zawiera: teorię marketingu i komunikacji marketingowej, klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z
konsumentami, wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, opis struktury branży eventowej w Polsce, wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz. | ||||||
Seria: | Engram | ||||||
Hasła: | Komunikacja społeczna Marketing partnerski Public relations Relacje z klientami | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2016. | ||||||
Opis fizyczny: | 274 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Sylwetki ekspertów s. 264-272. Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja społeczna | Marketing partnerski Public relations Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.965
Numer inw.: 54965
Dostępność: tylko na miejscu