Psychospołeczna integracja dzieci przewlekle chorych w szkole podstawowej
Autor: Nowicka, Agnieszka
W książce opisano zagadnienie psychospołecznej integracji dzieci przewlekle chorych w szkołach podstawowych. Na podstawie kompleksowej diagnozy tego zagadnienia można ustalić zakres istotnych zmian, które są niezbędne do poprawy sytuacji edukacyjnej tych dzieci oraz ich funkcjonowania w roli ucznia. Autorka ma nadzieję, że praca ta wzbogaci wiedzę pedagogów o społecznej integracji dzieci chorych i wyzwoli ich czynności, w celu poprawy tego procesu.
Odpowiedzialność: | Agnieszka Nowicka. | ||||||
Hasła: | Dziecko chore - socjologia - Polska Kształcenie integracyjne - socjologia - Polska Nauczyciele - socjologia - Polska | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls" , 2001. | ||||||
Opis fizyczny: | 223, [1] s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 213-[224]. | Powiązane zestawienia: | Dziecko - socjologia | Kształcenie - socjologia Dziecko chore Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1389
Numer inw.: 1389
Dostępność: tylko na miejscu