Podstawy marketingu : podręcznik
Autor: Nowacka, Aldona.
Podstawy marketingu to podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane zagadnienia pozwalają czytelnikowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa i jego działania w szerszej, strategicznej perspektywie. Treści omawiane w
podręczniku osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik mamy nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrazić sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy. Sprzyja temu bogata szata graficzna, rozbudowane ćwiczenia oraz słowniczek pojęć marketingowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Aldona Nowacka, Robert Nowacki. | ||||||||
Seria: | Edukacja | ||||||||
Hasła: | Marketing Podręczniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : "Difin", 2004. | ||||||||
Opis fizyczny: | 272 s. : il., wykr. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 271-272. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 33
Numer inw.: 43205
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp nr 125
ul. Czerniakowska 38A
tel. 22 841 33 58
Sygnatura: 33
Numer inw.: 25599
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1364
Numer inw.: 1364
Dostępność: tylko na miejscu