Zaistnieć w społeczeństwie
Tyt. oryg. : "Pursuit of attention : power and ego in everyday life,".
Autor: Derber, Charles.
Chęć zaistnienia w społeczeństwie i rywalizacja o uwagę stanowią o jednej z najważniejszych konkurencji życia społecznego. Zainteresowanie innych ma takie samo znaczenie w kontaktach społecznych, jakie mają pieniądze w ekonomii: ludzie pragną ich i dotkliwie cierpią z powodu ich braku. Pieniądze i uwaga są oznaką prestiżu i sukcesu.- Jak jest przyczyna tak obsesyjnej potrzeby, aby być rozpoznawanym?-
Dlaczego programy typu talk show, reality show, ukryta kamera, której nagrania można stale oglądać w internecie, powieści autobiograficzne i tym podobne, zyskują tak wielu odbiorców? opis pobrany ze str. wyd.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Charles Derber ; przekład Monika Gajdzińska. | ||||||||
Hasła: | Autorytet - psychologia Osobowość - psychologia Stosunki interpersonalne Wsparcie społeczne Wydawnictwa popularne | ||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, cop. 2002. | ||||||||
Opis fizyczny: | 140 s. ; 21 cm. Uwagi: | Tyt. oryg. : The pursuit of attention : power and ego in everyday life, 2000. - Na okładce podtyt. : o potrzebie zwracania na siebie uwagi. Bibliogr. s. : 131-135. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Psychologia społeczna | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 242
Numer inw.: 242
Dostępność: tylko na miejscu