Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw
Autor: Kuczewska, Lidia.
Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.
Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia. Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Lidia Kuczewska, Robert Nowacki. | ||||||||
Hasła: | Innowacje - gospodarka Innowacje - stosowanie Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - Polska Usługi - konkurencyjność - Polska | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2016. | ||||||||
Opis fizyczny: | 205, [1] s.: il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 201-[206]. | Przeznaczenie: | Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi. | Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi. Powiązane zestawienia: | Usługi | Innowacje – stosowanie Przedsiębiorstwo – konkurencyjność Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.788
Numer inw.: 54788
Dostępność: tylko na miejscu