Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160617153641036402 / Katalog / Szczegóły pozycji

Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych / red. nauk. Danuta Waloszek.
Okładka pozycji Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych

Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych




Książka stanowi interesujący wkład naukowców w debatę o stanie polskiej oświaty wraz z narzucanymi w niej przez MEN zmianami, które dotyczą nie tylko określonej koncepcji psychologicznej dziecka, ale i psychospołecznej kondycji nauczyciela, rodziców oraz uwarunkowań środowiskowych edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Danuta Waloszek.
Hasła:Nauczanie początkowe - Polska - od 1989 r.
Nauczyciele nauczania początkowego - Polska - od 1989 r.
Nauczyciele przedszkoli - Polska - od 1989 r.
Oświata - reforma - Polska - od 1989 r.
Prawa dziecka
Wychowanie przedszkolne - Polska - od 1989 r.
Adres wydawniczy:Kraków : Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola, 2010.
Opis fizyczny:215 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Uwagi:Na okł.: "Bliżej Przedszkola : wychowanie i edukacja". Bibliogr. przy rozdz.
Powiązane zestawienia:Nauczanie początkowe
Wychowanie przedszkolne
Nauczyciele nauczania początkowego
Oświata
Prawa dziecka
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Nauczyciel wobec współczesnych wyzwań i konieczności
  2. Nauczycielska tożsamość zawodowa jako konstrukt negocjowany społecznie, czyli o pozorach podmiotowości nauczyciela wczesnej edukacji
  3. Poziomy rozumienia własnego nauczycielstwa
  4. Etyczność i profesjonalizm nauczyciela dzieci
  5. Nauczyciel przedszkolny - jaki powinien być?
  6. Wymagania stawiane nauczycielom
  7. Obraz dziecka funkcjonujący w nowych dokumentach programowych
  8. Wrażliwość teoretyczna nauczyciela - stare czy nowe dyskursy pedagogiczne?
  9. Problemy z upowszechnieniem edukacji przedszkolnej w Polsce
  10. Jaka szkoła dla dzieci sześcioletnich po reformie?
  11. Nauczyciel najmłodszych uczniów w kontekście społecznej debaty o kształt edukacji dzieci 6-letnich.
  12. Rodzice jako pierwsi nauczyciele. Partnerzy, petenci czy zło konieczne?
  13. Meandry ochrony dziecka i dzieciństwa. Kilka refleksji nauczyciela akademickiego
  14. Argumenty na rzecz nauczyciela poszukującego.

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.821
Numer inw.: 49821
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy