Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing wartości / Peter Doyle ; [tłumaczenie Adam Janiszewski, Andrzej Święch].
Okładka pozycji Marketing wartości

Marketing wartości

Tyt. oryg. : : "Value-based marketing ".

Autor: Doyle, Peter




Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Peter Doyle ; [tłumaczenie Adam Janiszewski, Andrzej Święch].
Hasła:Marketing - zarządzanie
Przedsiębiorstwo - zarządzanie
Wartość ekonomiczna
Podręczniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo FELBERG SJA, 2003.
Opis fizyczny:XVII, 420 s. : rys. ; 25 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: Value-based marketing
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 1114
Numer inw.: 1114
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy