Marketing : strategiczna reorientacja firmy
Autor: Piercy, Nigel F.
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
Odpowiedzialność: | Nigel Piercy ; [redaktor naukowy wydania polskiego Grażyna Gierszewska ; tłumaczenie Marek Albigowski, Jarosław Filip Dąbrowski]. | ||||||||
Hasła: | Marketing strategiczny Marketing - zarządzanie Przedsiębiorstwo - organizacja | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo FELBERG SJA, 2003. | ||||||||
Opis fizyczny: | XXIII, [1], 544 s. : rys., tab. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Indeks | Powiązane zestawienia: | Marketing strategiczny | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1113
Numer inw.: 1113
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Piercy, Nigel F
Nigel Piercy jest konsultantem i niezależnym badaczem, który wcześniej był profesorem marketingu i strategii oraz współpracownikiem w University of Warwick. Wcześniej był profesorem w Cranfield School of Management i Cardiff Business School. Pełnił wizyty w wielu amerykańskich i europejskich szkołach biznesu. Jego obecne badania koncentrują się na strategicznym zarządzaniu sprzedażą i rozwoju nowych modeli dystrybucji.
Źródło: https://www.researchgate.net