Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160617121524081449 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing : strategiczna reorientacja firmy / Nigel Piercy ; [redaktor naukowy wydania polskiego Grażyna Gierszewska ; tłumaczenie Marek Albigowski, Jarosław Filip Dąbrowski].
Okładka pozycji Marketing : strategiczna reorientacja firmy

Marketing : strategiczna reorientacja firmy

Autor: Piercy, Nigel F.

Notka biograficzna



Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Nigel Piercy ; [redaktor naukowy wydania polskiego Grażyna Gierszewska ; tłumaczenie Marek Albigowski, Jarosław Filip Dąbrowski].
Hasła:Marketing strategiczny
Marketing - zarządzanie
Przedsiębiorstwo - organizacja
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo FELBERG SJA, 2003.
Opis fizyczny:XXIII, [1], 544 s. : rys., tab. ; 25 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy rozdz. Indeks
Powiązane zestawienia:Marketing strategiczny
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 1113
Numer inw.: 1113
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


bookbook





Notka biograficzna:


Zdjęcie Piercy, Nigel F

Piercy, Nigel F

Nigel Piercy jest konsultantem i niezależnym badaczem, który wcześniej był profesorem marketingu i strategii oraz współpracownikiem w University of Warwick. Wcześniej był profesorem w Cranfield School of Management i Cardiff Business School. Pełnił wizyty w wielu amerykańskich i europejskich szkołach biznesu. Jego obecne badania koncentrują się na strategicznym zarządzaniu sprzedażą i rozwoju nowych modeli dystrybucji.

Źródło: https://www.researchgate.net






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing : strategiczna reorientacja firmy  1Okładka książki  Marketing : strategiczna reorientacja firmy  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy