Marketing ekologiczny
W treści podręcznika "Marketing ekologiczny" zawarto genezę i istotę marketingu ekologicznego, a także charakterystykę modeli konsumpcji i ich implikacji dla środowiska. Szczególną uwagę poświęcono problematyce ekoproduktu, zarówno z punktu widzenia jego cech jakości, cyklu życia i proekologicznej dystrybucji, jak i ceny oraz promocji. Obok wiedzy teoretycznej, uporządkowanej w sposób ligiczny, jasny i dostępny,
podręcznik zawiera informacje przedstawione w postaci ramek, prezentujących praktyczną stronę omawianej teorii. Wprowadzone po każdym problemie zagadnienia kontrolne w formie pytań lub haseł, które należy przeanalizować, skłaniają czytelnika do pogłębionej refleksji, ułatwiają zrozumienie tekstu i usprawniają proces samokształcenia. Lektura podręcznika skłania również do przypomnienia lub pogłębienia wiedzy z zagadnień ekonomicznych, zwłaszcza problematyki konsumpcji, marketingu i zarządzania organizacją. prof. zw.dr.hab. Wacław Adamczyk, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Sabiny Zaremby-Warnke ; aut. poszczególnych rozdz. Maja Jedlińska [et al.]. | ||||||
Hasła: | Marketing ekologiczny Usługi - marketing Materiały pomocnicze dla szkół wyższych | ||||||
Adres wydawniczy: | Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. | ||||||
Wydanie: | Wyd. 2. poszerz. | ||||||
Opis fizyczny: | 196, [2] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 190-196. | Powiązane zestawienia: | Usługi | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.762
Numer inw.: 49762
Dostępność: tylko na miejscu