Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym
Autor: Kołodziej, Maciej.
Książka "Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym" to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja "Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych"
jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Maciej Kołodziej. | ||
Hasła: | 2001- Dane osobowe - ochrona - ochrona Marketing elektroniczny - prawo - Polska | ||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, cop. 2015. | ||
Opis fizyczny: | 76 s. ; 24 cm. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: Czytelnia: 34
Numer inw.: 76602
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni