Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka
Autor: Chaffey, Dave
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? "Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Książka, będąca światowym
bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także:ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Dave Chaffey. | ||||||
Hasła: | 2001- Handel elektroniczny Marketing elektroniczny Zarządzanie zmianą Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2016. | ||||||
Opis fizyczny: | XXXVII, [1], 665 s. il. ; 29 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015. Bibliogr., netogr. przy rozdz. | Powiązane zestawienia: | Handel elektroniczny | Marketing elektroniczny Zarządzanie zmianą Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.592
Numer inw.: 54592
Dostępność: tylko na miejscu