Kobiety i ich wpływ na biznes : nowa rewolucja gospodarcza
Tyt. oryg.: "Why women mean business : understanding the emergence of our next economic revolution,".
Autor: Wittenberg-Cox, Avivah.
Autorki wszechstronnie analizują społeczno-kulturową tożsamość płci w aspekcie biznesowym. Twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu.Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują
rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Książka zawiera odpowiedzi na następujące pytania: Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku? Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet? Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło? Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie? Autorki podają wiele przykładów i prezentują ciekawe wyniki badań, zachęcając liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Avivah Wittenberg-Cox, Alison Maitland ; przeł. Marta Skorek. | ||||||||
Hasła: | Kariera - psychologia Kobieta - psychologia Poradniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. | ||||||||
Opis fizyczny: | 326 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Kariera | Kobieta – psychologia Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.692
Numer inw.: 49692
Dostępność: tylko na miejscu