Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS
Tyt. oryg. : "Winning LEGO MINDSTORMS Programming ".
Autor: Trobaugh, James J.
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS stanowi przpustkę do udanego programowania robotów LEGO MINDSTORMS w języku programowania NXT-G, używanym między innymi w zawodach FIRST LEGO League. Książka rozwija zagadnienia omówione w cenionej książce Jamesa Trobaugha na temat fizycznego projektowania robotów: Winning Design!. Ta nowa książka skupia się wyłącznie na stronie programowej robotów MINDSTORMS. Obie pozycje
razem dają solidną podstawę do tworzenia robotów LEGO MINDSTORMS, czy to dla zabawy w domu, czy to z przeznaczeniem na zawody drużynowe.
Zbudowanie zwycięskiego robota nie wiąże się jedynie z udanym projektem sprzętowym. Potrzebne są też dobre techniki programistyczne i umiejętność wspólnej pracy w drużynie. Współpraca z innymi członkami drużyny, umiejętności prezentacyjne i planowanie z myślą o ułatwieniu rozwiązywania problemów oraz debugowania to tylko niektóre aspekty składające się na końcowy sukces. Z pracą zespołową wiąże się umiejętność uczenia się i korzystania z osiągnięć innych.
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS podkreśla znaczenie wczesnego planowania i analizy realizowanego wyzwania projektowego. Nauczy oceniania możliwych rozwiązań przez testowanie ich logiki przed przystąpieniem do faktycznego pisania kodu. Zastosowanie technik opisanych w tej książce ułatwi wybranie najlepszej opcji przy pisaniu kodu.
Odpowiedzialność: | James J. Trobaugh, Mannie Lowe ; przekład Jakub Niedźwiedź. | ||||
Seria: | Technology in Action | ||||
Hasła: | Roboty i manipulatory Roboty i manipulatory - programowanie Zabawki LEGO Podręczniki | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : APN Promise, 2013. | ||||
Opis fizyczny: | XIV, 219 s. : fot., rys., tab. ; 25 cm. Uwagi: | Na okł. : Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)