Reklama wczoraj i dziś
Autor: Barska, Anetta.
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy
wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Anetta Barska ; [autorzy rozdziałów Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur]. | ||||||
Hasła: | Marketing elektroniczny Media społecznościowe Reklama Podręczniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2016. | ||||||
Opis fizyczny: | 187 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 178-184. | Powiązane zestawienia: | Reklama | Marketing elektroniczny Media społecznościowe Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)