Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor: Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze
profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. | ||||||
Hasła: | Służba zdrowia - marketing Poradniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2009. | ||||||
Wydanie: | Wyd. 2., dodr. | ||||||
Opis fizyczny: | 304 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 299-304. | Powiązane zestawienia: | Podstawowa Opieka Zdrowotna | Marketing Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.580
Numer inw.: 49580
Dostępność: tylko na miejscu