Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160309144154053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zachowania konsumentów na rynku turystycznym / red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona.
Okładka pozycji Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

Zachowania konsumentów na rynku turystycznym





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona.
Hasła:Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
Postawy - Polska - od 1989 r.
Turystyka - marketing - Polska - od 1989 r.
Turystyka - psychologia
Turystyka - socjologia - Polska - od 1989 r.
Podręczniki
Adres wydawniczy:Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2010.
Opis fizyczny:446, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 431-440.
Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Postawy - Polska
Turystyka - marketing
Turystyka – socjologia
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I. Nabywca i konsument na rynku turystycznym
  2. Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego
  3. Konkurowanie o klienta w turystyce
  4. Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność
  5. Wartości dla klienta kreowane w turystyce
  6. Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku
  7. CZĘŚĆ II. Potrzeby nabywców i konsumentów usług turystycznych oraz sposoby ich zaspokajania
  8. Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych
  9. Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych
  10. Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski
  11. Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski
  12. Zachowania nabywców turystyki krajowej
  13. E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów
  14. CZĘŚĆ III. Uwarunkowania zachowań nabywczych i konsumpcyjnych w branży turystycznej
  15. Tendencje rozwoju turystyki światowej
  16. Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów
  17. Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce
  18. Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce
  19. Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego
  20. Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych
  21. Ochrona klienta usług turystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki
  22. CZĘŚĆ IV. Zarządzanie wiedzą o nabywcach i konsumentach oraz ich segmentacja
  23. Zarządzanie wiedzą o kliencie
  24. Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce
  25. Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym
  26. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych
  27. Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria
  28. Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski
  29. Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski
  30. Segmentacja nabywców biznesowych
  31. CZĘŚĆ V. Marketing relacyjny w turystyce
  32. Założenia marketingu relacji w turystyce
  33. Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce
  34. Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi .

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 338 Turystyka
Numer inw.: 50783
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.568
Numer inw.: 49568
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy