Biznesplan w praktyce zarządzania firmą czyli Po co i jak opracowywać skuteczny biznesplan?
Autor: Czepurko, Aleksander
Biznesplanowanie, jako nurt wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstw oraz zarządzania nowoczesną firmą, pojawił się w Polsce wraz z transformacją gospodarczą na początku lat 90. XX w. Jego promotorami byli inwestorzy zagraniczni, uczestniczący aktywnie w procesach transformacji. Inwestorzy ci, przejmując polskie banki, wprowadzili wymóg przygotowywania bizesplanu jako warunku pozyskania środków na finansowanie
przedsięwzięć rozwojowych. Stąd utarła się praktyka i zarazem błędny pogląd, że biznesplan to załącznik do wniosku kredytowego. Tymczasem zamysłem autorów książki jest w skaz tnie na wiele istotnych funkcji biznesplanu, jako cennego instrumentuzarządzania strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwem.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Aleksander Czepurko, Joanna Łukaszewicz. | ||||
Hasła: | Przedsiębiorstwo - planowanie - Polska Zarządzanie - Polska - 21 w. Podręczniki akademickie | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, 2005. | ||||
Opis fizyczny: | 303 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 301-303. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)