Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Współczesne media - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Współczesne media : status, aksjologia, funkcjonowanie. T. 1 / red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura.
Okładka pozycji Współczesne media : status, aksjologia, funkcjonowanie. T. 1

Współczesne media : status, aksjologia, funkcjonowanie. T. 1




Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura.
Hasła:2001-
Komunikacja polityczna - Polska - 21 w.
Środki masowego przekazu - Polska - 21 w.
Materiały konferencyjne
Adres wydawniczy:Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2009.
Opis fizyczny:482 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Materiały z międzynarodowej konf., 24-25 kwiecień 2008 r. Bibliogr. s. 261-263. Tekst częśc. ros.
Powiązane zestawienia:Komunikacja polityczna
Środki masowego przekazu
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp
  2. I. Struktura mediów: teoria i praktyka
  3. Przeobrażenia rynku medialnego w Polsce przełomu tysiąclecia. Refleksje uważnego obserwatora
  4. Koncepcje instytucji medialnych w odniesieniu do praktyki funkcjonowania w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem Polski
  5. Zmiany na rynku prasy lokalnej i regionalnej w Wielkiej Brytanii
  6. Polskojęzyczne media na Ukrainie
  7. Rozwój prasy Tatarów krymskich w latach 1990-2007
  8. II. Etyczne i prawne aspekty funkcjonowania mediów
  9. O mediach, polityce i populizmie
  10. Niedostatki polskiej polityki medialnej
  11. Współczesne media w debacie publicznej - strażnik demokracji czy łowca sensacji?
  12. Etyka publiczności i mediów. Zarys problematyki
  13. Wyznaczniki wolności mediów
  14. Kategoria wolności i podmiotowości w kulturze masowej
  15. W kręgu antropologii reklamy społecznej - wymiar aksjologiczny
  16. Między wolnością a odpowiedzialnością - polskie media wobec publikacji karykatur Mahometa
  17. Satyra jako okoliczność wyłączająca bezprawność działania dziennikarza
  18. Problem voyeuryzmu medialnego w konteście polskiej prasy masowej
  19. Dostęp do informacji publicznej i potrzeba ochrony danych osobowych a prawa
  20. i obowiązki dziennikarzy
  21. Profesjonalizm dziennikarzy w Polsce
  22. Dziennikarstwo śledcze w erze postdeontycznej
  23. Tajemnica dziennikarska w świetle kodeksów etyki dziennikarskiej
  24. Działalność Papieskiej Rady do spraw Środków Społecznego Przekazu 1988-2005
  25. III. Społeczne i edukacyjne oddziaływanie mediów
  26. Kognitywne i afektywne motywy korzystania z mediów. Rekonstrukcja koncepcji
  27. teoretycznych
  28. Marketing mediów w świetle Consumer Culture Theory (CCT)
  29. Teorie dotyczące oddziaływania mediów a rzeczywistość społeczno-polityczna
  30. - wybrane aspekty
  31. Adresat, przesłanie, użyteczność - zagubione wymiary komunikacji medialnej Leon Dyczewski
  32. Radio Kościoła katolickiego w Polsce: historia, struktura, funkcje
  33. Wiedza medialna i jej status
  34. Aktywność medialna jako czynnik determinujący poziom umiejętności odczytywania komunikatów wizualnych
  35. Czy telewizyjne serwisy informacyjne mogą edukować? Studium teoretyczno-empiryczne
  36. Media w pracy małych szkół
  37. Edukacyjna rola mediów na przykładzie portalu internetowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN" - "Pamięć Miejsca"
  38. Podstawy personalistycznej pedagogiki medialnej Jana Pawła II
  39. Obraz śmierci Jana Pawła II w przekazie telewizji w Polsce
  40. IV. Forma komunikowania medialnego
  41. Gatunki dziennikarskie na przełomie XX i XXI wieku - próba charakterystyki
  42. Metamorfozy gatunków prasowych
  43. Formy dialogowane w gatunkach dziennikarskich, czyli o pewnych przypadkach dwugłosowości
  44. Agresywny wywiad, subiektywny przekaz - analiza zmian gatunkowych na przykładach wywiadu dziennikarskiego
  45. Ponowoczesne kłopoty z gatunkiem dziennikarskim
  46. Perswazja i manipulacja jako narzędzia komunikacji w reklamie
  47. Czy dziennikarze lubią, kiedy rozmówca nie odpowiada na pytanie? - czyli o reakcjach unikowych w wywiadach radiowych i telewizyjnych
  48. Intencje (czy intencja) nadawców medialnych, czyli fatyczność współczesnej komunikacji medialnej
  49. Oficjalność w języku pełnoletnich i kilkuletnich bohaterów talk-show
  50. Duże Dzieci w TVP2
  51. Wykładniki modalności epistemicznej w zapowiedziach programów telewizyjnych (Program Pierwszy Telewizji Polskiej)
  52. Teoria stopów pojęciowych w interpretacji wybranych zjawisk w dyskursie medialnym
  53. Uwagi nad językiem polityków w Polsce odrodzonej
  54. Trudny problem telegeniczności
  55. Słowo pisane a / i słowo mówione. Ikoniczność reportażu telewizyjnego
  56. Outdoor jako forma komunikacji wizualnej.

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 316
Numer inw.: 71549
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.542
Numer inw.: 49542
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy