Marketing produktów żywnościowych
Autor: Domański, Tomasz
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności,strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku
europejskim,przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Tomasz Domański, Paweł Bryła. | ||||||||
Hasła: | Żywność - handel - Polska - od 1989 r. Żywność - marketing - Polska - od 1989 r. | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. | ||||||||
Opis fizyczny: | 228 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 225-228. | Powiązane zestawienia: | Żywność – handel | Marketing Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)