Systemy informacyjne marketingu
Autor: Unold, Jacek.
Dokonany przez Jacka Unolda wybór tematu uważam za wyjątkowo trafny i aktualny [...]. Książek traktujących bezpośrednio o systemach informacyjnych marketingu praktycznie nie ma. [...] Praca zapoznaje czytelnika nie tylko z najnowszymi tendencjami w budowie i rozwoju systemów informacyjnych marketingu, ale również umiejscawia je bardzo mocno w sferze najnowszych osiągnięć teoretycznych tej dziedziny. Fakt, że jest to dziedzina jeszcze
bardzo młoda i "nieokrzepła", czynił to zadanie tym bardziej trudnym. Autor wybrnął z niego wręcz znakomicie. [...] Analiza sposobów kształtowania konsumenckich procesów informacyjno-decyzyjnych jest oparta na własnej definicji systemu informacyjnego marketingu i jest wspomagana analizą uwarunkowań psychologicznych. Podejście to [...] stanowi oryginalny dorobek Autora. [...] Wśród książek o systemach informacyjnych opiniowana praca wyróżnia się nowatorstwem, oryginalnością i całościowym ujęciem rozpatrywanej problematyki.Z recenzji prof. dra hab. Witolda Chmielarza Z Uniwersytetu Warszawskiego
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jacek Unold. | ||||||||
Hasła: | Informacja gospodarcza Marketing elektroniczny Systemy informacyjne - stosowanie - marketing Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 2. | ||||||||
Opis fizyczny: | 320 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 302-312. Streszcz. ang. | Powiązane zestawienia: | Informacja gospodarcza | Marketing elektroniczny Systemy informatyczne - stosowanie Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.455
Numer inw.: 49455
Dostępność: tylko na miejscu