Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160211113352079048 / Katalog / Szczegóły pozycji

Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy : szanse skutecznej promocji / red. nauk. Ireneusz Michałków, Waldemar Piórek ; Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Okładka pozycji Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy : szanse skutecznej promocji

Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy : szanse skutecznej promocji




W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publikacji zwrócono uwagę na pilną potrzebę działań na rzecz tworzenia dobrego klimatu dla przedsiębiorczości, odbiurokratyzowania przepisów prawa gospodarczego i przywrócenia prawdziwej

wolności gospodarczej. Autorzy książki poddali analizie czynniki decydujące o atrakcyjności Polski, Mazowsza i Warszawy. Opowiedzieli się za ścisłym powiązaniem promocji polskich firm z rejonu Warszawy i Mazowsza z promocją kraju i regionu. Za pierwszoplanowe uznali też działania na rzecz tworzenia bardziej uspołecznionej polityki miejskiej, w której rola sektora prywatnego byłaby wyraźniej niż dotychczas akceptowana. Większość artykułów przygotowana została przez pracowników Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie (UWMSC) i Warszawskiej Izby Przedsiębiorców (WIP). Opracowania te prezentowane były w trakcie ogólnopolskiej konferencji naukowo-biznesowej pt. "Atrakcyjność Polski, Mazowsza i Warszawy. Szansę skutecznej promocji". Konferencja odbyła się w Warszawskim Centrum EXPO XXI 5 listopada 2009 r.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Ireneusz Michałków, Waldemar Piórek ; Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Hasła:2001-
Marketing narodowy - Polska - 21 w.
Marketing regionalny - Polska
Mazowieckie, województwo (od 1999) - gospodarka
Polska - gospodarka - 21 w.
Warszawa - gospodarka - 21 w.
Materiały konferencyjne
Adres wydawniczy:Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2010.
Opis fizyczny:156, [1] s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Materiały z ogólnopolskiej konf. nauk.-biznesowej, 5 listopada 2009 r., Warszawa. Bibliogr. przy niektórych ref.
Powiązane zestawienia:Mazowieckie, województwo
Polska - gospodarka
Warszawa
Marketing narodowy
Marketing regionalny
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.410
Numer inw.: 49410
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 13008
Numer inw.: 13008
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy