Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160205120532001402 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Promocja i informacja w turystyce / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas.
Okładka pozycji Promocja i informacja w turystyce

Promocja i informacja w turystyce

Autor: Kruczek, Zygmunt.




Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego - organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.Część II poświęcona została informacji turystycznej od

przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas.
Hasła:Informacja turystyczna
Promocja handlowa
Turystyka - marketing
Podręczniki
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2010.
Opis fizyczny:295, [9] stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 279-282.
Forma gatunek:Książki. Publikacje popularnonaukowe.
Twórcy:Walas, Bartłomiej.

Powiązane zestawienia:Informacja turystyczna
Promocja handlowa
Turystyka - marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I. PROMOCJA W TURYSTYCE
  2. 1. Rola marketingu w gospodarce turystycznej
  3. 2. Trendy i tendencje w turystyce XXI w.
  4. 3. Segmentacja rynku
  5. 4. Metody oceny produktu turystycznego
  6. 5. Promocja - cechy i zadania
  7. 6. Podstawowe instrumenty promocji
  8. 6.1. Reklama
  9. 6.2. Public relations
  10. 6.3. Promocja sprzedaży
  11. 6.4. Sprzedaż osobista
  12. 6.5. Marketing bezpośredni
  13. 7. Wybrane środki promocji
  14. 7.1. Media
  15. 7.2. Wydawnictwa
  16. 7.3. Targi turystyczne i warsztaty robocze
  17. 7.4. Prezentacje i imprezy public relations (Event)
  18. 7.5. Podróż studyjna (Study Tour)
  19. 7.6. Internet jako narzędzie promocji
  20. 8. Organizacja promocji miejsca docelowego
  21. 8.1. Organizacja i finansowanie promocji za granicą
  22. 8.2. Polska Organizacja Turystyczna i szczebel regionalny
  23. 9. Strategie marketingowe miejsca docelowego
  24. 9.1. Marka turystyczna
  25. 9.2. Metodyka budowy strategii komunikacji
  26. 9.3. Budżet promocyjny i plan mediowy
  27. 10. Ocena skuteczności i efektywności promocji
  28. CZĘŚĆ II. INFORMACJA TURYSTYCZNA
  29. 1. Pojęcie informacji, jej cechy i skuteczność
  30. 2. Kształtowanie się systemu informacji turystycznej w Polsce, ewolucja rozwiązań organizacyjnych.
  31. 3. Tworzenie systemu informacji turystycznej w Polsce po 2000 roku
  32. 4. Informacja turystyczna w Europie
  33. 4.1. Organizacja informacji turystycznej w wybranych krajach Europy
  34. 5. Organizacja pracy centrum i punktu "it"
  35. 6. Zasady oznakowania turystycznego miast, regionów i szlaków turystycznych
  36. 6.1. Rodzaje znaków
  37. 6.2. Oznakowanie pieszych szlaków turystycznych górskich i nizinnych, szlaków narciarskich, kolarskich, konnych i wodnych - administrowanych przez PTTK
  38. 7.Wykorzystanie programów komputerowych i internetu w informacji turystycznej
  39. BIBLIOGRAFIA
  40. ANEKS
  41. 1.Zasady uczestnictwa w polskich stoiskach narodowych organizowanych na międzynarodowych targach turystycznych i przemysłu kongresowego (z wyłączeniem targów ITB w Berlinie)
  42. 2. Wzór ankiety
  43. 3. Formularz zamówienia na usługi targowe
  44. 4. Przykładowy opis standaryzacji wydawnictwa POT *.

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 338 C
Numer inw.: 71862
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 338 Turystyka
Numer inw.: 64789
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.389
Numer inw.: 49389
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Europa - geografia turystyczna  1Okładka książki  Europa - geografia turystyczna  2Okładka książki  Krajoznawstwo : teoria i metodyka  7Okładka książki  Krajoznawstwo : zarys teorii i metodyki  10




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy