Promocja i informacja w turystyce
Autor: Kruczek, Zygmunt.
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego - organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.Część II poświęcona została informacji turystycznej od
przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. | ||||||||||||
Hasła: | Informacja turystyczna Promocja handlowa Turystyka - marketing Podręczniki | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2010. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 295, [9] stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 279-282. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Twórcy: | Walas, Bartłomiej. | Powiązane zestawienia: | Informacja turystyczna | Promocja handlowa Turystyka - marketing Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
- CZĘŚĆ I. PROMOCJA W TURYSTYCE
- 1. Rola marketingu w gospodarce turystycznej
- 2. Trendy i tendencje w turystyce XXI w.
- 3. Segmentacja rynku
- 4. Metody oceny produktu turystycznego
- 5. Promocja - cechy i zadania
- 6. Podstawowe instrumenty promocji
- 6.1. Reklama
- 6.2. Public relations
- 6.3. Promocja sprzedaży
- 6.4. Sprzedaż osobista
- 6.5. Marketing bezpośredni
- 7. Wybrane środki promocji
- 7.1. Media
- 7.2. Wydawnictwa
- 7.3. Targi turystyczne i warsztaty robocze
- 7.4. Prezentacje i imprezy public relations (Event)
- 7.5. Podróż studyjna (Study Tour)
- 7.6. Internet jako narzędzie promocji
- 8. Organizacja promocji miejsca docelowego
- 8.1. Organizacja i finansowanie promocji za granicą
- 8.2. Polska Organizacja Turystyczna i szczebel regionalny
- 9. Strategie marketingowe miejsca docelowego
- 9.1. Marka turystyczna
- 9.2. Metodyka budowy strategii komunikacji
- 9.3. Budżet promocyjny i plan mediowy
- 10. Ocena skuteczności i efektywności promocji
- CZĘŚĆ II. INFORMACJA TURYSTYCZNA
- 1. Pojęcie informacji, jej cechy i skuteczność
- 2. Kształtowanie się systemu informacji turystycznej w Polsce, ewolucja rozwiązań organizacyjnych.
- 3. Tworzenie systemu informacji turystycznej w Polsce po 2000 roku
- 4. Informacja turystyczna w Europie
- 4.1. Organizacja informacji turystycznej w wybranych krajach Europy
- 5. Organizacja pracy centrum i punktu "it"
- 6. Zasady oznakowania turystycznego miast, regionów i szlaków turystycznych
- 6.1. Rodzaje znaków
- 6.2. Oznakowanie pieszych szlaków turystycznych górskich i nizinnych, szlaków narciarskich, kolarskich, konnych i wodnych - administrowanych przez PTTK
- 7.Wykorzystanie programów komputerowych i internetu w informacji turystycznej
- BIBLIOGRAFIA
- ANEKS
- 1.Zasady uczestnictwa w polskich stoiskach narodowych organizowanych na międzynarodowych targach turystycznych i przemysłu kongresowego (z wyłączeniem targów ITB w Berlinie)
- 2. Wzór ankiety
- 3. Formularz zamówienia na usługi targowe
- 4. Przykładowy opis standaryzacji wydawnictwa POT *.
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.389
Numer inw.: 49389
Dostępność: tylko na miejscu