Analfabetyzm funkcjonalny dorosłych jako problem społeczny, egzystencjalny i pedagogiczny : istota, badania, teorie, obrazowanie, działania
Autor: Przybylska, Ewa.
Kompletność tej niezwykłej monografii polega z jednej strony na wykorzystaniu teorii, badań i statystyk z wielu krajów, badań międzynarodowych i źródeł oraz raportów i rekomendacji instytucji międzynarodowych, z drugiej zaś ? na objęciu zakresem penetracji badawczej wszelkich aspektów samego procesu i problemu (nie)piśmienności oraz ich postrzegania i analizowania przez różne dyscypliny naukowe i przez sztukę, by
[...] szeroko i gruntownie ukazać pedagogiczne zasady i metody przezwyciężania tej wielkiej plagi współczesności. [...] jest to książka naukowo oryginalna, wybitna i unikatowa, podnosząca problematykę o kluczowym znaczeniu społeczno-kulturowym i egzystencjalnym i ukazująca ją z wielu perspektyw poznawczych i kilku naraz poziomów: biograficznego, społecznego, narodowego, cywilizacyjnego i międzynarodowego. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Zbigniewa Kwiecińskiego
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Ewa Przybylska. | ||||||
Hasła: | Analfabetyzm | ||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014. | ||||||
Opis fizyczny: | 502 s. : il. kolor. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr., netogr. s. 461-492. Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. Spis treści także ang. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.188
Numer inw.: 54188
Dostępność: tylko na miejscu