Gospodarka doświadczeń : perspektywa polskiego konsumenta
Autor: Kacprzak, Agnieszka
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych
przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek. | ||||||||
Hasła: | 1901-2000 1989-2000 2001- Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. | ||||||||
Opis fizyczny: | 268 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 224-249. | Powiązane zestawienia: | Konsumenci (ekon.) | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.145
Numer inw.: 54145
Dostępność: tylko na miejscu