Badania jako podstawa projektowania user experience
Autor: Mościchowska, Iga.
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć
produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek. | ||||||
Hasła: | Interfejs użytkownika - programowanie Projektowanie - metody Usługi elektroniczne | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. | ||||||
Opis fizyczny: | 493 s. : il. kolor. ; 24 cm. Uwagi: | Indeks. | Powiązane zestawienia: | Usługi elektroniczne | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.136
Numer inw.: 54136
Dostępność: tylko na miejscu