Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura
Autor: Winch, Anna.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji.W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętnościi narzędzi działania - w tych ramach przedstawiono zbiór taktyki strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających.W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzeganez punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala
wyjaśnićróżnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań,daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacjiz punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też nawpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego- i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.W publikacji przedstawiono rezultaty badań podważające szereg stereotypówzwiązanych z interpretacją rozmów handlowych. Wyniki te mogą takżestanowić wskazówkę dla prowadzących negocjacje w różnych typachkultur organizacyjnych. Rozważania są ilustrowane licznymi przykładamiz praktyki polskich przedsiębiorstw oraz poparte zawodowymi doświadczeniamiautorów z zakresu rozmów handlowych.Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich czytelników, którzy poszukująwyjaśnień motywów działań ludzi i organizacji w procesie negocjacji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Anna Winch, Sławomir Winch. | ||||||
Hasła: | Negocjacje Techniki sprzedaży | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2010. | ||||||
Wydanie: | Wyd. 2. | ||||||
Opis fizyczny: | 272 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 269-272. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 005
Numer inw.: 50651
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni