Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20151117141908041403 / Katalog / Szczegóły pozycji

Jesteś marką - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Jesteś marką : jak odnieść sukces i pozostać sobą / Joanna Malinowska-Parzydło.
Okładka pozycji Jesteś marką : jak odnieść sukces i pozostać sobą

Jesteś marką : jak odnieść sukces i pozostać sobą

Autor: Malinowska-Parzydło, Joanna




Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie

wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako "jaguara" biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią "wybrakowanego trabanta".Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to "jakąś" czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Joanna Malinowska-Parzydło.
Seria:Onepress Exclusive
Hasła:Osobowość - rozwój
Sukces
Zarządzanie strategiczne
Poradniki
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015.
Opis fizyczny:328 stron : ilustracje ; 22 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 325-328.
Forma gatunek: Książki .
Powiązane zestawienia:Osobowość – rozwój
Zarządzanie strategiczne
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 88890
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 56018
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Jesteś marką : [Książka mówiona] : jak odnieść sukces i pozostać sobą  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy