Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Handbook of Basic Citizenship Competencies - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Handbook of Basic Citizenship Competencies : Guidelines for Comparing Materials, Assessing Instructions and Setting Goals / Richard C. Remy.
Okładka pozycji Handbook of Basic Citizenship Competencies : Guidelines for Comparing Materials, Assessing Instructions and Setting Goals

Handbook of Basic Citizenship Competencies : Guidelines for Comparing Materials, Assessing Instructions and Setting Goals

Autor: Remy, Richard C.




Jest to część projektu mającego na celu pomoc nauczycielom, rodzicom i liderom społeczności w opracowywaniu i wdrażaniu programów edukacji obywatelskiej. Dokument identyfikuje i opisuje kompetencje obywatelskie. Dokument przedstawiono w pięciu rozdziałach. Rozdział I wprowadza podręcznik i uwzględnia czynniki wpływające na edukację obywatelską, w tym zmiany społeczne, różnorodność

podejść związanych z obywatelstwem stosowanych przez nauczycieli oraz wpływy organizacji rodzinnych i społecznych. Rozdział II określa siedem podstawowych kompetencji obywatelskich - zdobywanie i wykorzystywanie informacji, ocenianie zaangażowania, podejmowanie decyzji, wydawanie wyroków, komunikowanie się, współpracę i promowanie interesów. Rozdział III opisuje te kompetencje i sugeruje działania pomagające jednostkom wzmacniać i oceniać osiągnięcia kompetencyjne. Działania obejmują m.in. szkicowanie map pokazujących wykorzystanie przestrzeni w domu (oceny podstawowe), wywiady z członkami rady miejskiej (średnie oceny) oraz gromadzenie danych dotyczących opinii publicznej (osoby dorosłe). Rozdział IV opisuje koncepcję obywatelstwa przydatną dla nauczycieli. Podkreśla, że ​​obywatelstwo obejmuje prawa, obowiązki i zadania związane z zarządzaniem różnymi grupami, do których dana osoba należy. Ostatni rozdział zawiera kryteria oceny doświadczeń związanych z uczeniem się obywatelstwa. Kryteria usuwania stresu przez uczących się i powiązania treści z doświadczeniami uczniów. Dokument kończy się bibliografią i listą kontrolną do oceny materiałów instruktażowych i celów. (DB)

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Richard C. Remy.
Hasła:1901-2000
Obywatelstwo
Stany Zjednoczone
Podręcznik
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Adres wydawniczy:Alexandria : Association for Supervision and Curriculum Development, 1980.
Opis fizyczny:99 stron ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 73-79.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne.
Dziedzina:Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 16796
Numer inw.: 16796
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy