Edukacyjne konteksty rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym
Książka "Edukacyjne konteksty rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym" jest publikacją wielowątkową, o zróżnicowanym materiale merytorycznym. Dotyczy ważnych zagadnień ze społecznego i pedagogicznego punktu widzenia, związanych z edukacją dziecka w początkowych etapach nauki szkolnej. Treść zawartych w niej artykułów mieści się w obszarze przedmiotowym pedagogiki wczesnoszkolnej i współczesnej
pedeutologii. Autorzy podejmują w niej wiele problemów istotnych dla teorii i praktyki edukacyjnej nie tylko wieku wczesnoszkolnego, jako szczególnie znaczącego okresu rozwojowego, ale także całożyciowej edukacji człowieka.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. Krystyna Kusiak, Ilona Nowakowska-Buryła, Renata Stawinoga. | ||||||
Hasła: | Dziecko - rozwój psychofizyczny Nauczanie początkowe Nauczyciele nauczania początkowego Pedagogika wczesnoszkolna | ||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 466 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Dziecko – rozwój psychofizyczny | Nauczanie początkowe Nauczyciele Nauczyciele nauczania początkowego Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)