Metody pedagogicznych badań nad twórczością : teoria i empiria
Publikacja ta wypełnia lukę w dotychczasowych działaniach porządkujących istniejące, jak i poszukujących nowych dróg pedagogicznego definiowania, poznawania i stosowania metod badań nad twórczością. (...) Czytelnik znajdzie tu materiał rzetelnie gromadzący aktualną analizę literatury przedmiotowej, ale też nowatorskie podejście do empirycznych działań. Będzie nim na pewno osoba akademicko
zajmująca się zagadnieniami pedagogiki twórczości, ale także metodolog, poszukujący inspiracji (lub przestrzeni do dyskusji) dla własnych ustaleń badawczych. Książka zainteresuje z pewnością także studentów, bowiem teoretyczny wywód stanowić będzie doskonałe wprowadzenie do studiów nad zagadnieniami kreatywności. Odbiorcami staną się też nietuzinkowi nauczyciele, animatorzy działań twórczych, dla których refleksja nad wskazaniami teoretycznymi zyskuje w opracowaniu stosowaną prezentację empiryczną i stanowić może asumpt dla podjęcia własnych działań edukacyjnych w praktyce pedagogicznej i artystycznej. (z recenzji prof. Katarzyny Krasoń)
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Krzysztof J. Szmidt ; [aut. Marta Galewska-Kustra et al.]. | ||||||
Hasła: | Pedagogika - metody Twórczość - psychologia | ||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 367, [1] s. ; 21 cm. Uwagi: | Nazwy aut. na s. 365-[368]. Bibliogr. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Pedagogika – metody | Twórczość – psychologia Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.159
Numer inw.: 49159
Dostępność: tylko na miejscu