Etyczne dylematy na rynku tekstylno-odzieżowym
Prezentowana publikacja stanowi bardzo cenny zbiór artykułów na temat społecznych i ekologicznych aspektów pożądanej etycznej postawy przedsiębiorstw w dobie globalizacji gospodarki. Choć koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu, tak szeroko zalecana przez organizacje ponadnarodow, nie ma charakteru obligatoryjnego dla firm i jej wdrażanie jest oparte na zasadach dobrowolności, to w wielu krajach i regionach staje się ona coraz
bardziej popularna oraz jest czynnikiem wspierającym długofalową konkurencyjność firm na rynku regionalnym i lokalnym, bowiem stanowi element zachętydo podejmowania współpracy z tymi firmami, które przestrzegają norm i standardów etycznych. Niniejsza praca jest jedną z pionierskich pozycji na ten temat na polskim rynku wydawniczym. W pełni polecam ją jako interesującą lekturę.Fragment recenzji prof. dr hab. Zofii Wysokińskiej
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Moniki Malinowskiej-Olszowy. | ||||||
Hasła: | Przemysł odzieżowy - etyka Społeczna odpowiedzialność biznesu Materiały konferencyjne | ||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 270 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Materiały z I ogólnopolskiej konf. "Modnie i etycznie w przemyśle tekstylno-odzieżowym", marzec 2009 r. Bibliogr. przy ref. Tekst częśc. ang. | Powiązane zestawienia: | Społeczna odpowiedzialność biznesu | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.094
Numer inw.: 49094
Dostępność: tylko na miejscu