Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Opakowania w ochronie konsumenta / Małgorzata Lisińska-Kuśnierz, Marzena Ucherek.
Okładka pozycji Opakowania w ochronie konsumenta

Opakowania w ochronie konsumenta

Autor: Lisińska-Kuśnierz, Małgorzata.




Od autorówPodejmowanie działań dotyczących ochrony konsumenta wiąże się z narastającą świadomością zagrożeń związanych z niebezpiecznymi lub wadliwymi wyrobami, a także wynika z mających coraz częściej miejsce niegodziwych praktyk handlowych, zwłaszcza wskutek nieuczciwej reklamy. Jako dodatkowe uzasadnienie dla rozwoju tego rodzaju działań wymienia się ponadto słabszą w

obecnym stanie postępu cywilizacyjnego pozycję konsumenta na rynku względem równych formalnie, ale znacznie silniejszych ekonomicznie i organizacyjnie sprzedawców.Konsument, jako indywidualna osoba fizyczna, działająca często pospiesznie w związku z koniecznością zaspokojenia określonych potrzeb, jest narażony na agresywność propozycji rynkowych, wyostrzonych za pomocą różnych technik marketingu i reklamy. W tej sytuacji często nie jest on świadomy przysługujących mu praw i możliwości działania. Z tego względu coraz większego znaczenia nabiera popularyzacja praw przysługujących konsumentom.W warunkach rozwoju konkurencji na rynku, jak również wzrostu wymagań i potrzeb konsumentów szczególnie istotne staje się opakowanie produktu, pełniąc m.in. narzędzie informacji w komunikacji rynkowej.Opakowania produktów stanowiących ofertę rynkową odgrywają istotną rolę w realizacji strategii prokonsumenckiej poprzez spełnienie określonych wymagań w zakresie: bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i życia konsumentów, ochrony środowiska naturalnego, ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi, a także w realizacji prawa konsumenta do rzetelnej informacji i edukacji.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Małgorzata Lisińska-Kuśnierz, Marzena Ucherek.
Hasła:Ochrona konsumenta
Opakowania
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006.
Opis fizyczny:189 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 169-182. Indeks.
Przeznaczenie:Niniejsza książka jest adresowana do kadry sfery gospodarczej, pionów zarówno technologii jak i marketingu oraz do studentów uczelni ekonomicznych. Może także służyć konsumentom jako pozycja wydawnicza o charakterze informacyjnym i edukacyjnym.
Niniejsza książka jest adresowana do kadry sfery gospodarczej, pionów zarówno technologii jak i marketingu oraz do studentów uczelni ekonomicznych. Może także służyć konsumentom jako pozycja wydawnicza o charakterze informacyjnym i edukacyjnym.
Powiązane zestawienia:Opakowania
Ochrona konsumenta
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.064
Numer inw.: 49064
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy