Warunkowe zwolnienie i jego korelaty socjopedagogiczne
Autor: Linowski, Krzysztof.
Praca wpisuje się w polską dyskusję nad efektywnością procesu resocjalizacji skazanych. Dyskusję pełną emocji, oczekiwań społecznych i diametralnie różnych ocen. Autor - oficer, wychowawca służby penitencjarnej - przedstawia nam autorską ocenę efektywności procesu resocjalizacyjnego i readaptacyjnego, w jego szczególnie ważnej formie - warunkowym zwolnieniu. Publikacja powstała we współpracy z Uniwersytetem Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Odpowiedzialność: | Krzysztof Linowski ; Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach. | ||||||
Hasła: | Pedagogika resocjalizacyjna - Polska - 21 w. Więźniowie - socjologia - Polska - 21 w. Zwolnienie warunkowe - Polska - 21 w. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 387, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 369-[388]. | Powiązane zestawienia: | Pedagogika resocjalizacyjna | Więźniowie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.897
Numer inw.: 48897
Dostępność: tylko na miejscu