Blender : praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu
Tytuł oryginału : "Blender master class ".
Autor: Simonds, Ben.
Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło, to trafiłeś na
doskonałą książkę.Dzięki niej na przykładzie trzech projektów poznasz tajniki wydajnej pracy z Blenderem. W trakcie lektury opanujesz środowisko pracy, dostosujesz je do własnych potrzeb oraz przygotujesz się do wstępnego modelowania. Następnie nauczysz się modelować detale oraz korzystać z systemów cząsteczkowych do tworzenia elementów takich, jak włosy lub trawa. W kolejnych rozdziałach przygotujesz tekstury oraz dowiesz się, jak korzystać z różnych materiałów i rodzajów oświetlenia. Na sam koniec przekonasz się, jak wyrenderować Twój projekt, jak wykorzystać GIMP-a do retuszu oraz w jakich kierunkach możesz rozwijać swoje dzieło. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji dla użytkowników chcących poznać możliwości aplikacji Blender.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Ben Simonds ; [tłumaczenie Zbigniew Waśko]. | ||||||||
Hasła: | Animacja komputerowa Blender program graficzny GIMP | ||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. | ||||||||
Opis fizyczny: | 280 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm. Uwagi: | Na serwerze FTP wydawnictwa (ftp://ftp.helion.pl/przykłady/bleppm.zip) umieszczono materiały niezbędne do realizacji projektów. Pliki objęte licencją Creative Commons. Indeks. | Forma gatunek: | Publikacje fachowe. | Twórcy: | Waśko, Zbigniew. Tłumaczenie | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)