Wywieranie wpływu : umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie
Tyt. oryg.: "Influencing : skills and techniques for business success,".
Autor: Dent, Fiona Elsa.
Skuteczne wywieranie wpływu i komunikowanie się zarówno z współpracownikami, jak i partnerami spoza pracy to umiejętności kluczowe. Wywieranie wpływu definiuje się jako zdolność wpływania na postawy, przekonania i zachowania innych ludzi bez wykorzystania siły lub władzy formalnej. Powszechnie uważa się, że dotychczas stosowany styl zarządzania, opierający się na rozkazywaniu i kontroli, nie ma dziś
racji bytu. Zarządzanie i kierowanie ludźmi sprowadzają się do osiągnięcia określonych rezultatów głównie dzięki pracy innych, dlatego najlepiej i najskuteczniej jest wywierać na nich wpływ. Niniejsza publikacja traktuje o tej właśnie umiejętności, jak również o niezbędnych zdolnościach, postawach, strategiach, technikach oraz o stylach wywierania wpływu i jego przebiegu. Książka ta ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi on sobie w roli osoby wywierającej wpływ, i zastanowić się nad tym; jej celem jest omówienie i przyjrzenie się zdolnościom, metodom i technikom. Autorzy wypracowali model, który pomoże zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich dzieła.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Fiona Elsa Dent, Mike Brent ; tł. Tomasz Sieczkowski. | ||||||
Hasła: | Komunikacja interpersonalna Perswazja Socjotechnika Zarządzanie - psychologia | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | [8], 183, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 167-169. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja interpersonalna | Perswazja Socjotechnika Zarządzanie - psychologia Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48856
Numer inw.: 48856
Dostępność: tylko na miejscu