Kreowanie tożsamości szkoły. T. 2, Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne
Tożsamość szkoły można najogólniej określić jako styl pracy charakterystyczny dla danej szkoły, pozwalający rozwiązywać stałe problemy, "wpisane" w jej istotę, oraz problemy, których nośnikiem są nieprzewidziane sytuacje. Ten styl pracy jest uwarunkowany przez poziomy tożsamości jej podmiotów. Kiedy mówimy o tożsamości szkoły, to nasze myślenie skierowane jest na elementy, które
odróżniają ją od innych szkół. Do nich zalicza się cele pedagogiczne, proces uczenia się, codzienną tzw. pedagogiczną autonomię nauczyciela. Można najogólniej powiedzieć, że tożsamość szkoły kieruje uwagę na kulturę szkoły.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. Krystyna Chałas, Beata Komorowska ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Pedagogiki. | ||||||
Hasła: | Młodzież - wychowanie Pedagogika Szkolnictwo Szkolnictwo - katolicyzm Szkolnictwo - Polska Materiały konferencyjne | ||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 608 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm. Uwagi: | Materiały z konf., 21-23 kwietnia, Kazimierz Dolny. Bibliogr. przy ref. Tekst częśc. słowac. Streszcz. ang. przy ref. | Powiązane zestawienia: | Młodzież - wychowanie | Szkolnictwo Szkolnictwo - katolicyzm Szkolnictwo – Polska Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.801
Numer inw.: 48801
Dostępność: tylko na miejscu