Kreowanie tożsamości szkoły. T. 1, Konteksty teoretyczne, poglądy, wyniki badań
Tożsamość szkoły można najogólniej określić jako styl pracy charakterystyczny dla danej szkoły, pozwalający rozwiązywać stałe problemy, "wpisane" w jej istotę, oraz problemy, których nośnikiem są nieprzewidziane sytuacje. Ten styl pracy jest uwarunkowany przez poziomy tożsamości jej podmiotów. Kiedy mówimy o tożsamości szkoły, to nasze myślenie skierowane jest na elementy, które
odróżniają ją od innych szkół. Do nich zalicza się cele pedagogiczne, proces uczenia się, codzienną tzw. pedagogiczną autonomię nauczyciela. Można najogólniej powiedzieć, że tożsamość szkoły kieruje uwagę na kulturę szkoły.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. Krystyna Chałas ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Pedagogiki. | ||||||
Hasła: | Młodzież - wychowanie Pedagogika Szkolnictwo Materiały konferencyjne | ||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 438 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Materiały z konf., 21-23 kwietnia, Kazimierz Dolny. Bibliogr. przy ref. Tekst częśc. czes. Streszcz. ang. przy ref. | Powiązane zestawienia: | Młodzież - wychowanie | Szkolnictwo Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.800
Numer inw.: 48800
Dostępność: tylko na miejscu