Słownik sloganów reklamowych
Autor: Spychalska, Marta.
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych
najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce. Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Marta Spychalska, Marcin Hołota. | ||||||
Hasła: | Reklama - terminologia Słowniki polskie Słowniki terminologiczne | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 252, [1] s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Reklama | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)