Diagnoza całościowa w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej : wybrane problemy i rozwiązania
Autor: Włoch, Stanisława.
Celem naszych rozważań teoretycznych i praktycznych stała się prośba ukazania diagnozy jako priorytetu w procesie kształcenia i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jednym z głównych zamiarów, jaki nami kierował podczas pisania tej książki, była intencja uprzystępnienia wiedzy teoretycznej i praktycznej omawiającej diagnozę dziecka. Poszukuje się w niej odpowiedzi na nurtujące pytania: Jak diagnozować? Jak rozpoznawać zaniedbania i deficyty w rozwoju? Jakie wykorzystać sposoby? ze Wstępu
Odpowiedzialność: | Stanisława Włoch, Agnieszka Włoch. | ||||||
Hasła: | Diagnoza pedagogiczna Dziecko - rozwój psychofizyczny Nauczanie początkowe Wychowanie przedszkolne | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 217 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 208-217. | Powiązane zestawienia: | Dziecko – rozwój psychofizyczny | Nauczanie początkowe Wychowanie przedszkolne Diagnoza pedagogiczna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)